We zijn in santiago. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van janenylonga - WaarBenJij.nu We zijn in santiago. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van janenylonga - WaarBenJij.nu

We zijn in santiago.

Blijf op de hoogte en volg janenylonga

01 Januari 1970 | Spanje, Santiago de Compostella

Gisteren aangekomen!
Indrukwekkende pelgrimsmis bijgewoond en besloten dat we de 98 km naar Finestera niet gaan lopen. Onze reis naar Santiago eindigt in Santiago en dat is goed.
Liefs Jan en Ylonga

• 10 Mei 2014 - 16:45

Manja:

Ben heel erg trots op jullie ,geniet nog een paar dagen in Santiago x x x

• 10 Mei 2014 - 17:42

Robert & Gaby Geerdink:

Hoi Jan en Ylonga, gefeliciteerd met het behalen van deze prestatie! Knap gedaan, we zijn trots op jullie.
    Spreken elkaar als jullie weer terug zijn. Voor nu, lekker uitrusten en genieten. Overdenk en geniet de momenten die jullie samen in deze weken hebben meegemaakt en voor nu geniet van de momenten nu nog daar en van elkaar. Liefs Gaby & Robert

• 10 Mei 2014 - 18:19

Irene Colsen:

Hallo Jan en Ylonga,

Proficiat met het volbrengen van jullie tocht, super gedaan, respect hoor.
    Geniet van jullie dagen in Santiago en rust lekker uit.

Liefs Piet en Irene.

• 10 Mei 2014 - 19:54

Peti:

echt helemaal geweldig gedaan !!! wat een prestatie!!!!!! gefeliciteerd !
    nu lekker een paar daagjes genieten in Santiago en beetje bijkomen denk ik !!!
    supertrots op jullie !
    veel liefs peti en nikki

• 10 Mei 2014 - 20:31

Janne:

Beetje emotioneel, had graag met jullie in Santiago aangekomen. Nu bijkomen. Zie ik jullie gauw? Zoenen Janne

• 10 Mei 2014 - 20:54

Melanie:

Super gedaan samen !!!! liefs van ons

• 10 Mei 2014 - 22:04

Peer:

Hé kanjers,

Geweldige prestatie, zowel lichamelijk als emotioneel. Wij zijn trots op jullie. Nog enkele fijne dagen daar, geniet van de sfeer op het plein.

Liefs Liesbeth en Peer

• 11 Mei 2014 - 10:29

Erna:

Geweldig, wat moet dat een goed gevoel geven.
    Trots op jullie, knap hoor. geniet maar lekker daar! xxx

• 11 Mei 2014 - 12:52

Anita:

Gaaaaafffff,dat jullie doel bereikt is.
    Proficiat hoor.
    Geniet nog van de laatste dagen en tot
    snel.
    Greetz anita

• 11 Mei 2014 - 13:58

Walter En Yvonne:

Nou buurtjes, proficiat. Wat een geweldige prestatie. Nog lekker even uitrusten en een goede thuisreis gewenst.

Groetjes Walter en Yvonne

• 11 Mei 2014 - 16:58

Astrid En Familie:

hoi lieverds- PROFICIAT met deze geweldige prestatie namens ons allemaal,op 7 mei nog sms naar Jan
    gestuurd om jullie 'n hart onder de riem te steken voor de laatste 2 dagen.
    Wij wensen jullie nog 'n paar lekkere uitrust en genietdagen toe en zijn enorm trots op jullie 2 kanjers.
    dikke kus oet Zitterd Astrid

• 17 Mei 2014 - 08:58

Joyce:

Hoop dat jullie een geweldige tijd hebben gehad, en gefeliciteerd met deze prestatie!
    Geniet ervan!!!
    Lieve groetjes uit Limburg!!
    Joyce